Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Aku kembali!!

Kembalinya aku arini pun tanpa sebarang idea hanya menaip mengikut rasa. Kepala semakin sakit Arghh!! Busannyer..tp hidup perlu diteruskan..aku tgh kebingungan. Apalagi yang harus aku lalui dan aku ikuti. Kehidupan semakin menyeksa diri. Ye ke kehidupan ntahler aku rasa diri aku kot yang menyeksa diri sendiri memikirkan masalah 'dunia' ahaks!!!...Aku adalah aku..Mewahnya hidup ini kalo kita dilimpahi dgn kasih sayang yang secukupnya...aku rasa aku x tau palagi yang harus aku taipkan sedangkan dalam diri aku bermacam perkara yang bermain dan ingin ku kongsikan tp aku tak terdaya. Sememangnya aku suka memendam perasaan dan suka melihat keajaiban berlaku...Aku lebih suka menjadi seorang pemerhati....

0 comments:

Post a Comment