Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

S3l@m@t T@hun B@rU

Hi....Selamat Tahun Baru buat semua....Semoga thn ini lebih bermakna dari tahun sebelumnya....Moga tahun ini dimurahkan rezeki lagi..hehe..Aku tetap aku camni je xde apa yg menarik selain dipenuhi keje yang menimbun budak praktikal aku dah xde so keje kena laaa aku handle sesowang cian aku hehhe...xpelah nama dah keje so jalanilah semua tanggungjawab yg ada sepenuhnya...Hari ini baru masuk keje bg tahun 2007..erm..aku xde mood sgt arinie sbb kepala aku sakit sgt kekadang rasa dah tahap kritikal ini..tp xpelah tahan lagi selagi mampu hehe..biasalah aku...selagi mampu ditahan tahan aje...hehe...

Kla aku nak smbg buat keje balik yang memeningkan kepala aku. Selamat Tahun Baru......Semoga Apa Yang Di impikan akan tercapai...Amin...

0 comments:

Post a Comment