Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

ari ketenakan otak

Salam!!..Hari ni aku mengalami ketenakan otak yg agak kritikal di smpg perut aku yg mula sengal kembali...adieh!! pdn muker aku minum air nescafe lagi kan dah sengal perut...mcm malas je aku nak buat keje tp dlm mls2 aku siap2 la jugak 2 file cuma tgh tgu dwg dr bos aku. Sian bos aku kena bt dwg hehhee...kes dera nie..tau awekz dia mati aku...erm..aku nak tulun uat autocad aku dah kena remove so x dapek den nak nolong....den dapek tgk yo laei pun cheq pun terar pung...hehhe..
kla aku x tau nak merapu apa lagi apa pung layanzz...nak lagu ek!! nnt yer...bawak bertendang yer hahaha




Last skali lirik lagu buat kowang semua :-

DAMBAAN CINTA

Ungkapan kata selindung hasrat nan di hati
Andainya ditafsir terserlah makna yang tersembunyi
Renungan mata bukan pandangan biasa

Bertahun andai terjalin hingga waktu ini
Gurauan mesra menghiasi masa kita bersama
Semakin berputik perasaan ini

Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa

Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri

Kalimah cinta selongkar renungan dicipta
Mungkinkah dibiar terdampar
Kasih tak kesampaian
Naluri bisik bukannya dambaan cinta

Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa

Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri

Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
walau tak mampu ku miliki

Ingin ku luahkan
Mungkin satu hari
Kan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya

0 comments:

Post a Comment