Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Salam semua

hye all!! hehe..saje je di pagi yang sengal nie aku nak menyengalkan diri...xde lagu baru pun yg nak aku apdetkan cuma aku nak apdetkan diri aku yg makin mengong hehhee...mengong dgn masalah yg aku cipta sendiri..hahaha pdn muker aku :Þ apa pun aku harap aku masih leh bpkr secara waras lagi. Erm..ye lah kang otak aku mengong mula perkara mengong aku buat..erm..mcm byk benda aku nak merapu tp skang macam malas aku pun xtau aku rasa aku nak menyepi bak kata abg kesayangan aku ada masa berdiam itu adalah jln terbaik....aku pun rasa aku ign lakukan semua itu andai itu bulih merungkai segala jawapan........

0 comments:

Post a Comment