Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Aku dan selsema

huhuhu...aku diserang flu yg agak teruk uwaa...dah lama x kene selsema nape nie laa nie aku masih bersin2 huhuh..dah mkn ubat walaupun hakikatnyer aku mmg penakut mkn ubt tp tpaksa memandangkan xde sape yg nak jaga aku huuhu..(mcm sblm nie ada org jage hehe..) hurm..arini PC aku kat opis jahanam lagi rasa nak cmpk je ke laut huhuuh gler sengal nak mgamuk pun ada jgk arghh..tesen..dah ler selsema huhu...mmg rasa sengal teramat....

klah mmg x larat sgt nie rasa maw tdo pun yer gak huhu..apapun jumpa lagi adios

0 comments:

Post a Comment