Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Hari malas-malasan

Salam taj mahal buat semua.....

apa kaba? haap semua ok.aku jerk skang mgalami sakit pewot huhuhu..ajernyer sengal...maybe aku makin ns grg yg housemate aku msk tlebih pedas dicmpr aku minum air oren wah mmg meletup..huhuu akhirnyer aku gak yg merana padan muker akukan...arini berhajat nak tdo awal yelah esok ada site kat Seremban jom kter lepak seremban pas2 leh merayap ke Nilai cuci mata hahha itu pun kalo gajin lah kalo malas mitak maap ler balik opis siap dokumen..huhu ECM dah asik kejar aku mana repot huhuu...sub con cptlah bg aku gambo2 site..penat dah bg alasan kat ECM...last2 nnt aku gak yg kena marah huhuhu...sengal kan...

hurm...arini xde apa yg menarek melain kan kje aku mgadap PC menyiapkan dokumen dismpg deringan2 telefon yang ign mengetahui bler zaman dowang leh dapat repot2 semua huhhu..dah ler semedang je ada dokumen yg rejek aiyak apa lah nak jadi nie huhuhu...gler sengal btl...seb baek mood agak ok walaupun mcm mana pun masih leh gelak tawa lagi dgn rakan2 aku yg sengal lagi senget lagi nak kawen lagi ke laut huhuhu...memang mengong dowang nie hehhe...

oklah aku rasa mata aku nie dah x larat lgpun belum mandi dari td hahha...nie baru nak mandi pastu bleh pejam maa yeyyeye...okieslah adios amigos gua berambus....

Assalammualaikum....

0 comments:

Post a Comment