Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Open House.....

Arini ari melepak di rumah x p pun opis malas muahhaha....bgskan dapat keje mcm aku nie mjimatkan lektri opis hehe...arini ada undangan dr membe aku (ex housemate) igt dia ajak dtg sajer x taw dia ada buat mkn2 wah amat sedap sekali sygnyer tgh tu dah mkn huhuh....dia masak spageti (lama duduk jamaica tu yg menu spageti kot hahha),rendang ayam,nasi impit n kuah kacang huhu...memang layan lah hehe..pas2 ada air pink heehe...jadi keje nyer dr ptg smp mlm aku melantak walau hakikatnyer aku kenyang huhuh buruk lantak btl aku nie hehhe..

hurm apa lagi ek nak bgtaw ..oh ok skang nie aku gler layan youtube huhu dan yang pastinyer video klip yg rajin aku tgk adalah ct huhuhu..layan sungguh hehe jgn marah pada yg x suka ct yer...minat pada sore dia best skang ni pun aku tgh layan lagu wanita..lagu yg bg aku mmg best n menarek....bak kata org leh layan...

"aku wanita aku kaum hawa yg mmg rapuh hatinya, aku wanita aku punya cinta"

0 comments:

Post a Comment