Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Salam pagi bt semua

heheh..jumpa lagi arini..xde apa yg menarek ign di kongsikan bersama sajer nak apdet blog nie sementara mpunyai masa skang nie hehe..pasnie dah sibuk ramai lak yg tegur bersawang sungguh blog nie hehhe.lgpun skang nie tgh rajen melayan blog sengal hehe...hurrm...apa lagi ek nak taep td macam ada idea laa nie tber2 macam xde huhuh..makin merundum memori aku skang nie..apa laa nak jadi agaknyer..huuhu...oh ok baru igt skang nie aku tgh giler belajar gitar walhal xde pun gitarnyer muahahha..xke sengal namanyer belajar kat youtube huhu mana dtg gaknyer tber2 leh nak layan gitar aku sendiri pun xtaw putus fius betul...mungkin penangan lagi SO7 kot betapa layan seh lagu tu hehe..tp aku x dan upload kalau ada kerajinan nnt aku upload laa yer...oklah..panjang dah rasanyer bcerita nie..hehe ok per banyak skan post hehe.apapun selamatmalam pagi mahupun tgh..semoga semuanyer ceria dsmpg org tsyg serta kehidupan sendri...Assalammualaikum

0 comments:

Post a Comment