Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

wah giler sengal

mengalami ketenakan otak yg agak kritikal skang nie...huhuh..rasa nak marah jer pun ada gak tp nak marah kat sape huhu ..alih2 marah dr sdri sbb xleh kawal situasi.Skang nie projek mmg berlambak masuk tp tenaga keje yg ada teramatlah ciput huhu...mana lah x sesak nafas...

giler sengal

makin hari aku rasa aku mkn tertekan.aku sdri xtaw kenapa aku sukar nak kawal diri aku sdri..kalo org tny kenaper pun aku x taw..hurm...makin lama aku rasa makin ada yg x kena pegi opis aku rasa nak marah,malas,mengamuk pendek kata semua ada arghh........tesen yg teramat..smp waktu aku tulis nie aku masih memikirkan keje yg bnyk tertangguh kat opis.Arini dah masuk ari ISnin sedangkan keje aku bnyk x siap argh..nape aku jadi mcm nie..kenapa makin lama makin susah aku nak mengawal dr..........


aku adalah aku yang sentiasa ingin mengenali diri sendiri



:-semoga aku kembali seperti asal aku rindu diri aku yg sebenarnyer...