Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Ketenakan Otak Kembali...

Hurm..dah masuk ari baru tp aku tetap xleh nak lena..aiyak!! sindrom sengal sudah kembali kaaa..adeh!! ini bikin ana byk feninlah.Td housemate aku bgtaw yang dowang semua nak pindah. dia ajak aku skali huhu aku tetap dgn jwpn duduk kat cnie ..yelah..dowang duduk kat Puncak Alam aku nak balik sana waktu mlm amatlah myeksa bg minah rempit spt aku ..adeh..gler gelap kawasan tu mana maw aku nak duduk sana. Dah ler aku nie keje x tentu buatnya aku ralit buat keje pukul 2 pg baru nak balik x ke nayer..Adeh!!.nak xnak aku tpaksa cari housemate yang baru walau hakikat nyer aku mmg malas nak mcari tp apakan daya pcacai mcm aku nie masih x mlykkan aku duduk sowang2 kat rumah nie. Ada sesapa yang nak melepak di Shah Alam area Seksyen 7 bleh lah carik aku ye..Apapun aku masih bingung lagi mampu @ tidak aku nak duduk dgn org baru dgn barang yang xde.Padan muker dulu x nak beli ckit2 skang yang laen dah pindah baru mengagau nak mencari barang adeh..Dugaan di awal tahun 2009....tber2 je pewot aku rasa lapo..baru pasan makan kul 12 tgh smlm aiayak..kenapa kemalasan aku dah tahap kritikal ..nmpknyer kat rumah dah kena sediakan beskot bekalan utk pewot aku yang lapo tgh mlm.. okieslah smbg nnt2 pale hotak aku dah mula sengal. jawapannyer mata maw tdo..okies..slmt mlm buat semua....


:- kalo ada sesape nak carik bilik sewa bgtaw lah yer

2 comments:

tulah ..baik beli sikit2 barang..sok2 ade rezeki beli rumah...mase pindah dah ade barang..x yah nak beli lagi...
jgn mcm akk...x de barang pe pon..almaklum menumpang umah mertue...

 

hehhe..tulah dulu nak mbeli tp membe semua barang dah ada.Abih tu kalo beli nak humban kat ner..laa nie mmg kena belilah jawabnyer..

 

Post a Comment