Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

mood merundum...

hari ini keje aku melepak kat rumah hajat dihati maw mgemas bilik tp apa kan daya kemalasan aku mybbkan aku terlantar di atas katil shj.huhu sungguh malas aku skang nie..tulah asik manjakan diri gnilah jadinyer..adeh!! Arini melayan cter Kungfu Shalolin dari kul 3.30 smplah 5.30 mgadap PC hehe..hurm..sebenarnyer mood aku mmg tgh sengal tka menaep hati pun rasa panas huhu..hurm..meerayap kat blog kak teq ada lagu tentang shbt..cter pasall shbt bt aku memikir ada lagi ker erti sahabat sejati kat dunie nie..hurm ada org mgatakan jgn menilai org sebelum kenal mana taw dia akan jadi teman rapat satu hari nanti. Aku setuju dgn kata2 dia sbb aku nie sape utk mempertikaikan org yang baru kenal maw pun tidak.Aku x kesah apa jua yang org pernah buat pada aku.aku cepat memaafkan apa yang berlaku serta melupakan kalo boleh. Ada juga yang tidak mempercayai sahabat bg aku sahabat itu ada cuma utk memiliki sahabat sejati adalah sukar tp aku taw ramai x setuju dgn kata2 aku tp tpulang setiap org ada pendapat nyer tsendri.

:-aku adalah aku yang sentiasa mcari diri sendiri

0 comments:

Post a Comment