Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Selamat Tahun Baru

Salam maal hijrah buat semua dan Selamat Tahun Baru...Apa azam baru? Hurm..kalo tanya dr nie apa ek azam baru..hehe..rasa² tetap mcm dulu nak terus perbaiki diri, nak cari keje laen, nak kumpul aset yang laen dan yang sewaktu dengannyer. hehe... Hurm baru ku perasan bulan 12 xde langsung aku apdet blog nie hhehe..mintak maaf lah yer kesibukan yang agak kritikal di smpg mhabiskan cuti yang ada lagi 14 hari..Penghujung bulan 12 aritu keluarga aku ada kan hari keluarga. Tahun nie angah tuan rumah. Hari keluarga diadakan tahun nie dgn bercuti 3 hari 2 malam di Mahkota Guest Hotel. Kami sewa 2 unit xcukup beb 1 unit apartment huhu..adik badik den walaupun x gamai tp penuh woo... Hurm..mcm nak bcerita tentang family day tp mcm malas xpelah nnt ada masa aku apdet ek hehehe...mcm bese walau dah masuk tahun baru penyakit MALAS tetap adeh!!! apa lah nak jadi dengan aku...


Kat sini aku sertakan gmbr percutian kami sekeluarga...tempat melepak kamiaksi akak² ku yang sengal
muka² sengal lepas turun dari Menara Taming Sari






0 comments:

Post a Comment