Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Shut Down.....

Hurm..shut down!! aku pun x taw apa yang tutup mungkin mood aku tentang keje...skang aku adalah insan yang teramat malas maw pegi memandangkan projek yang agak kureng skang nie.Hurm..harap2 raya cine mood aku pulih dsmpg bakal melepak ke Eastern lagi..huhu..eastern lagilah jawabnyer pasnie..esok ada miting perkara yang paling malas dalam hidup ku pegi miting.haiya!! manyak susah wooo...dan amat membosankan bler ada miting huhuhu...hurm..mcm mana lah nak motivasi diri ada sesape yang boleh bg tip memandangkan semingu nie xde aktiviti melaenkan mengadap game,forum dan yang sewaktu dengannyer..adeh....

:-masih terus berkelana meneruskan perjalanan hidup dsmpg mencari erti kehidupan

3 comments:

kakak ieba neh mcm kebosanan xde keje je..
meh la tlg org bt psm..
byk koje neh..
tensen2..huargh....

 

salam ieba.ni sure tgh lintang pukang dgn projek dia,kalau tak ada jer minah ni kat blog orang..keh..keh..keh...

 

chit!! hehe..misti rindu kat budak nakal nie

 

Post a Comment