Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

xleh tdo...

hurm..mmg xleh tdo keje aku merayap blog orang laen smbl tgk tv..gler sengal aku dah kul 3 pg x jumpa jalan tdo..adeh..esok kompem den bangkit lewat punya...iskh3x..okies kat sini aku nak kongsi hasil aku merayap kat blog orang laen hehe..arini aku melepak kat blog din aku dapat sesuatu yang aku suka..hehe ..aku leh buat jersi aku sendiri spt yang org sekeliling aku taw aku mmg peminat bola dan team yang aku suka semestinye MU hehhe..jadi aku bt jersi yang sememangnyer kacak sape memakainye dan kelihatan kool..muaha..ini hasilnyer..



pndgn hadapan& pandangan blkg



Amacam gler kacak x akunyer jersi hehe..dsertakan dengan warna dan no feveret aku perh..mmg teruja sape yang pakainye.No 8 adalah no feveret aku sejak aku mgenali erti sukan lagi hehe.. ada sentimental value bak kata owang tp bak kata aku no tu nombor yang unik..okieslah kalo ada sesape bminat mahupun tpengaruh nak buat jersi ikut kelab mahupun pasukan @ swaktunyer leh lah layan kat football shirt avatar nie.


apapun sentiasa positif kan dr sdri dan semoga hari esok lebih bermakna dari hari ini....

Salam perpaduan....

3 comments:

nka jugak Vkool dia tu..chitt..hehehh

 

haha..mistilah sy kam kool orgnyer muahaha

 

Post a Comment