Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Tag dr Ann Sengal

aku di tag benda yang sama dr cik Ann plak..

inilah cik Ann bersama cicakman(hehe..)

  • nama sebenar dia Asmahan binti apa dah luper apun yaa..
  • lebih dkenali sbg ann,nessa @ aci serdang
  • asal kelantan skang melepak di Serdang
  • sowang yang suka pendam perasaan
  • muka merah bila marah,malu @ panas (mcm udang terbakar haha..)
  • rumahnyer stiasa mjd tmpt melepak kami semua (budak2 blues n kita² only)
  • kenal dia kat forum
  • budak bawah umur (bawah dr sy sthn hehe..)
  • bekerja di Putarjaya
  • anak ke2 dr apa ek! haiya lupa maa...
erk!! dah ckp ke 10 igt nak tepek byk lagi td muahaha....

ops!! lupalak novel kegemaran dia gase yang cintan cintun kot (ngeh3x)


okies cik Ann settle hutang saya pada awak...hehe....jg dr yaa..

aku di 'tag'

Haiya!!...apa ini tag...2 olang jugak tag sama sy jugak haiya!!...xpa² sy cuba jugak...Sler lah baca wahai Cik In Ubie dan Kakak Pu3 ku syg...
buat rakan² yang kena tag sekalian mtk ampun mintak maap. Tag kali nie mintak anda senaraikan 10 perkara tentang penge'tag' pastu novel kgemaran pengetag, pas3 5 benda ksygan mangsa tag pas4 5 mangsa tag utk bmesra muahaha... (pertama kali kena tag tu yang gugup seketika hehehe...maap yer kak teja)

10 perkara tentang Cik In...(haiya!! manyak susah woo maw terang)
ini gambar wajah cik In yang sengal hehe....
~Gambar kat atas ini adalah permulaan perkenalan kami masa gath Blues Selamanyer ...(eh ye ke bukan dah kenal masa gath 1 april ke haiya..guwa pun tarak hengat loo..).~

  • Dia ni masih budak dan muda belia lagi .Baru umur 2+ hehhe..(x hengat sbnrnyer)
  • merupakan seorang insan yang pemalu dan sungguh supan (sesuai djadikan calon)
  • masih menuntut di Kuithho Fakulti Kejuruteraan Elektrik (bakal engineer nie..)
  • seorang insan yang malas mandi haha...(tu pasal batu pahat banjir aritu keke..)
  • hobi utama dia adalah tdo, tdo dan tdo.. (alamak rejek!! nak jd menantu)
  • seorang yang suka benda yang mencabar minda (kalo x xkan dpt kelas lompat kot hehe..)
  • peminat setia siri penyiasatan dan majalah Blues Selamanyer..(minat kindaichi dgn pac sbnrnyer..muahah..)
  • berasal dari Felda x taw Kota Tinggi, Johor (tp dia xlah tgi pun..:P)
  • Dia seorang yang kuat makan tp badannyer teramat lah keding kalo tiup angin kompem melayang macam lalang (tp dia xlah mcm lalang xde pdirian)
  • akhir skali....seorang yang suka memekakkan tinge dgn lagu² yg dmuat trn dgn setia nyer (pembekal mp3 yang setia)
Novel kegemaran dia sudah semistinyer penyiasat remaja @ swaktu dengannyer.



10 perkara tentang kak Pu3

~ini gambar cik pu3 tgh pomot sup tulang brad hahah..~

  • nama sbnrnyer cik pu3 nie Siti Hajar Abdul Hamid (singkatan dia SHAH haha..Peace)
  • berasal dr segamat,Johor (haiya!! ramai orang johor jugak daa..)
  • seorang tukang kira² dan pengurus yang amat berkaliber (untung sape dapat dia)
  • pemilik kereta kelisa bwarna biru (racing team nie jgn memaen)
  • Sudah melepasi umur remaja hehhe...(ye ke?? ngeh3x)
  • masih single lagi (apalagi cubalah kenen mana taw dapat hehe..)
  • seorang pen'dunlod' muvie dan mp3 yang setia
  • boleh dkategorikan pendiam tp ramah (mcm mana ek..lu pklah sdri)
  • pengumpul novel dan pembaca novel yang amat gajen (hlovate dah kuar buku baru hehe..)
  • akhir skali, seorang fanatik warna biru pada tika dulu skang nie sdg berubah hala tuju (baru nak calit ckit minat warna biru)
Novel kegemaran dia..haiya!! gasenyer semua buku dia layan..tarahal punya laahh

5 benda yang aku sayang :-

1. NBE aku (xlama lagi jadi hak milik mutlak)
2. MAY aku (teman setia ke tmpt keje)
3. Dompet aku (xde benda nie haiya hilang igtan kejap)
4. Handphone² kesayangan aku (dulu x pntg skang amatlah penting huhu..)
5. Kamera aku (walaupun ia dah rosak huhu..)

Yyeye..Masa utk beramah mesra dan saling mengenal :-

1. Cik Asmahan (walau bz slerlah x bz kan dr yer)
2. Incik Brad (lantok buat jugak)
3. Kak Teja (sila buat dgn jayanyer yer chekgu)
4. Kak Teq (layan lah yer)
5. Din Sengal (haha..masa utk apdet blog ko)

:- yahuu!! akhernyer aku berjaya myiapkan nyer..yeye...mari kter smbg buat keje...

Maw Demam...Rasa

Huhu..pagi² aku dah rasa kepala aku weng semacam aiyak!! apa kes..huhu..mlm td seawal kul 10 aku dah berjaya memejamkan mata huhu..gler awal aku tdo skang nie.Aiyak!! hurm..aku dah dapat housemate baru tp br 1 bilik je lah tp ada 2 org student Uitm kos bisnes. yang pasti aku msh x bksmptan berborak panjang pun dgn dowang.duit umah pun aku x mintak lagi hehhe..bgskan aku..membe aku siap marah lagi deposit x amik duit umah pun x mintak lagi hhehe..nk buat camner aku bab mintak memintak nie ada masalah ckit..

skang nie kepala masih weng lagi jgn aku tlelap masa bawak moto sudah huhu..naya jerk..adeh!! aku nak taep apa pun aku dah x taw.otak x leh bpk dgn baek ada virus2 menular tmasuk batuk.Mcm mana pulak aku leh terkena batuk nie jgn demam udah ler xlarat den nak demam..dah ler ubat nmpk aku pasti ubat yang tpelanting hurm..harap² x demam.

Ahad yang lalu aku dpt sms dr shbtku mgatakan bapak metua dia meninggal. .semoga dtmptkan dtmpt yang dredhai..aku x bksmptan melawat. Petang ahad aku bsama geng² aku (anak buah +kakak) kami g mgocah kat anak air dkt umah huhu..gler sengal smuanyer..haha..dpt ikan putih je. Hasilnyer,mlm tu mom aku buat goreng tepung hehe...

okieslah aku rasa dah cukup takat nie..kepala aku makin bdenyut sgt skang nie..huhu..apapun selamat bhujung minggu dan selamat menonton geng pengembaraan..salam buat semua..

:- ada sesapa yang sudi masak kan bubur nasi utk saya huhu...

Selamat Bercuti.........

salam semua..selamat bercuti buat semua dan selamat myambut hari Thaipusam. Hurm..esok aku balik kg sape warga melaka yang hendak bjumpa aku leh lah hubungi aku andai aku x bz dan x malas heheh...smmgnyer aku org yg malas. Hurm..apa lagi ek aku nak taep aiyak kinaper semedang xde idea huhuh..mungkin kena angin timur laut barat daya dulu baru leh mengarang kot hehe..apapun Slmt bercuti dan berhati-hati di jalanraya.......


Salamzzz.........

Sajer jer..

Salam petang bt semua..akhirnyer 4 report berjaya aku siap kan hahha..sukernyer..best2 leh mgular walau hakikat nyer ada 6 repot mnunggu lagi adeh...sabar jelah..hurm..skang nie aku dah duduk rumah sowang2 huhuh cedihyer!! yelah member serumah dah xde dulu susah senang bersama skang nie dia dah pindah terasa gak..balik rumah 0 jerk huhu...sayu jerk hati..hurm..xpelah mungkin pasnie aku lebih berdikari mana taw..hehe..hurm.apa ek nak taep x taw dah tp cuma nak kongsi gmbr senja yang aku amik waktu pjlnan balik dr Bachok kalo x silap aku....apapun layanzz........



pesanan penaja : sesapa nak sewa bilik area sek7 leh bgtaw aku hehe....

I'm Back....

Salam semua dan selamat tahun baru cina rasanyer x tlwt lagi kot hehe...lama gak x apdet blog nie hehhe...ieba baru je masuk opis semlm stlh bertapa di Kelantan utk projek Celcom 3G. Pasnie sape g kawasan bandar @ pekan area Kelantan InsyaAllah ada dah 3G . Hurm..apa ek nak taep tber2 je xde idea..Aiyak!! ajernyer sengal betul lah xpelah ptg2 ckit ieba apdet lagi ek skang nie ketenakan otak ..huhu..mana x nyer mjadi mangsa buruan ECM huhu..balik opis 9 report menanti dgn setia..xke sengal namanyer...adeh!!..xpelah nama dah keje merungut mcm mana pun keje tetap keje..apapun layanz.....

:- masih terasa mamai lagi...huhuhu...