Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

aku di 'tag'

Haiya!!...apa ini tag...2 olang jugak tag sama sy jugak haiya!!...xpa² sy cuba jugak...Sler lah baca wahai Cik In Ubie dan Kakak Pu3 ku syg...
buat rakan² yang kena tag sekalian mtk ampun mintak maap. Tag kali nie mintak anda senaraikan 10 perkara tentang penge'tag' pastu novel kgemaran pengetag, pas3 5 benda ksygan mangsa tag pas4 5 mangsa tag utk bmesra muahaha... (pertama kali kena tag tu yang gugup seketika hehehe...maap yer kak teja)

10 perkara tentang Cik In...(haiya!! manyak susah woo maw terang)
ini gambar wajah cik In yang sengal hehe....
~Gambar kat atas ini adalah permulaan perkenalan kami masa gath Blues Selamanyer ...(eh ye ke bukan dah kenal masa gath 1 april ke haiya..guwa pun tarak hengat loo..).~

  • Dia ni masih budak dan muda belia lagi .Baru umur 2+ hehhe..(x hengat sbnrnyer)
  • merupakan seorang insan yang pemalu dan sungguh supan (sesuai djadikan calon)
  • masih menuntut di Kuithho Fakulti Kejuruteraan Elektrik (bakal engineer nie..)
  • seorang insan yang malas mandi haha...(tu pasal batu pahat banjir aritu keke..)
  • hobi utama dia adalah tdo, tdo dan tdo.. (alamak rejek!! nak jd menantu)
  • seorang yang suka benda yang mencabar minda (kalo x xkan dpt kelas lompat kot hehe..)
  • peminat setia siri penyiasatan dan majalah Blues Selamanyer..(minat kindaichi dgn pac sbnrnyer..muahah..)
  • berasal dari Felda x taw Kota Tinggi, Johor (tp dia xlah tgi pun..:P)
  • Dia seorang yang kuat makan tp badannyer teramat lah keding kalo tiup angin kompem melayang macam lalang (tp dia xlah mcm lalang xde pdirian)
  • akhir skali....seorang yang suka memekakkan tinge dgn lagu² yg dmuat trn dgn setia nyer (pembekal mp3 yang setia)
Novel kegemaran dia sudah semistinyer penyiasat remaja @ swaktu dengannyer.



10 perkara tentang kak Pu3

~ini gambar cik pu3 tgh pomot sup tulang brad hahah..~

  • nama sbnrnyer cik pu3 nie Siti Hajar Abdul Hamid (singkatan dia SHAH haha..Peace)
  • berasal dr segamat,Johor (haiya!! ramai orang johor jugak daa..)
  • seorang tukang kira² dan pengurus yang amat berkaliber (untung sape dapat dia)
  • pemilik kereta kelisa bwarna biru (racing team nie jgn memaen)
  • Sudah melepasi umur remaja hehhe...(ye ke?? ngeh3x)
  • masih single lagi (apalagi cubalah kenen mana taw dapat hehe..)
  • seorang pen'dunlod' muvie dan mp3 yang setia
  • boleh dkategorikan pendiam tp ramah (mcm mana ek..lu pklah sdri)
  • pengumpul novel dan pembaca novel yang amat gajen (hlovate dah kuar buku baru hehe..)
  • akhir skali, seorang fanatik warna biru pada tika dulu skang nie sdg berubah hala tuju (baru nak calit ckit minat warna biru)
Novel kegemaran dia..haiya!! gasenyer semua buku dia layan..tarahal punya laahh

5 benda yang aku sayang :-

1. NBE aku (xlama lagi jadi hak milik mutlak)
2. MAY aku (teman setia ke tmpt keje)
3. Dompet aku (xde benda nie haiya hilang igtan kejap)
4. Handphone² kesayangan aku (dulu x pntg skang amatlah penting huhu..)
5. Kamera aku (walaupun ia dah rosak huhu..)

Yyeye..Masa utk beramah mesra dan saling mengenal :-

1. Cik Asmahan (walau bz slerlah x bz kan dr yer)
2. Incik Brad (lantok buat jugak)
3. Kak Teja (sila buat dgn jayanyer yer chekgu)
4. Kak Teq (layan lah yer)
5. Din Sengal (haha..masa utk apdet blog ko)

:- yahuu!! akhernyer aku berjaya myiapkan nyer..yeye...mari kter smbg buat keje...

4 comments:

uh, keretaku bukan berwarna biru, tetapi hitam ye cek ieba? :p

 

kenapakah muka cik pu3 tu macam poyo sket eh? kenapakah..?

 

aiyak sudah tukar kaa..kinaper ku rasa kete mu bwarna biru adeh!! kete sape yang aku nmpk warna biru huhu

 

archiq..kak pu3 tgh menikmati sup tulang tu yang muker cam sengal muahah..peace!! kak pu3 jgn marah yerr

 

Post a Comment