Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

I'm Back....

Salam semua dan selamat tahun baru cina rasanyer x tlwt lagi kot hehe...lama gak x apdet blog nie hehhe...ieba baru je masuk opis semlm stlh bertapa di Kelantan utk projek Celcom 3G. Pasnie sape g kawasan bandar @ pekan area Kelantan InsyaAllah ada dah 3G . Hurm..apa ek nak taep tber2 je xde idea..Aiyak!! ajernyer sengal betul lah xpelah ptg2 ckit ieba apdet lagi ek skang nie ketenakan otak ..huhu..mana x nyer mjadi mangsa buruan ECM huhu..balik opis 9 report menanti dgn setia..xke sengal namanyer...adeh!!..xpelah nama dah keje merungut mcm mana pun keje tetap keje..apapun layanz.....

:- masih terasa mamai lagi...huhuhu...

0 comments:

Post a Comment