Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Tag dr Ann Sengal

aku di tag benda yang sama dr cik Ann plak..

inilah cik Ann bersama cicakman(hehe..)

  • nama sebenar dia Asmahan binti apa dah luper apun yaa..
  • lebih dkenali sbg ann,nessa @ aci serdang
  • asal kelantan skang melepak di Serdang
  • sowang yang suka pendam perasaan
  • muka merah bila marah,malu @ panas (mcm udang terbakar haha..)
  • rumahnyer stiasa mjd tmpt melepak kami semua (budak2 blues n kita² only)
  • kenal dia kat forum
  • budak bawah umur (bawah dr sy sthn hehe..)
  • bekerja di Putarjaya
  • anak ke2 dr apa ek! haiya lupa maa...
erk!! dah ckp ke 10 igt nak tepek byk lagi td muahaha....

ops!! lupalak novel kegemaran dia gase yang cintan cintun kot (ngeh3x)


okies cik Ann settle hutang saya pada awak...hehe....jg dr yaa..

0 comments:

Post a Comment