Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Majlis Perkahwinan

25 April 2009 jam 10.30 pagi,sahabatku waktu di Poli JB telah selamat di ijabkabulkan dgn skali lafaz bertempat di Bukit Gambir.Alhamdullilah setelah berkawan hmpr 7thn mereka disatukan. Tapi x smp seminggu majlis mereka,aku dikejutkan dgn mesej yang dterima sbntr tadi dowang kemalangan dlm perjalanan ke Kuantan jam 3pg semalam. Alhamdulilah dowang selamat cuma shbtku mglami patah tulang bahu...semoga dowang cepat sembuh..




Gambar disekitar majlis :-



Kemalasan apdet blog

sejak akhir2 nie kemalasan nak mengemaskini blog teramat lah malas(walau hakikatnyer mmg pemalas pun hahaha..).Mungkin juga aku bukannyer penulis yang baek utk meluahkan mahupun berkongsi dgn sape2 hehe..apapun aku tetap nak kongsi dgn kowang melalui gmbr bak kata org gmbr secara x lgsg dpt mtafsirkan luahan,mceriakn,mceritakan mahupun apa jua yang di pkirkan.....

Ini merupakan antara gambar yang semetinyer ada di handphone @ kamera aku huhu..

aksi² anak buah aku yang pantang ada kamera ....Layan kan ajer.....




Dikala ku kebosanan...

Salam semua..dah berzaman jugak aku x apdet blog hurm..kebusanan ku melanda tahap gaban di smpg kmlsn yg berganda-ganda huhu...apapun layan jelah gmbr² nie yang aku amik dkala kbusanan melanda dihujung mgu....(gambar diambil disekitar taman tasik dkt ngan rumah)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
(aktiviti bersantai diwaktu petang)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(hasil tangkapan)

Image Hosted by ImageShack.us

(cuba carik mana ikannyer...)

Image Hosted by ImageShack.us
(ada nmpk mcm kebakaran x??)

Image Hosted by ImageShack.us
(dikala senja melabuhkan tirainya..erk!! betul ke ayat nie huhu)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us