Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Dikala ku kebosanan...

Salam semua..dah berzaman jugak aku x apdet blog hurm..kebusanan ku melanda tahap gaban di smpg kmlsn yg berganda-ganda huhu...apapun layan jelah gmbr² nie yang aku amik dkala kbusanan melanda dihujung mgu....(gambar diambil disekitar taman tasik dkt ngan rumah)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
(aktiviti bersantai diwaktu petang)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(hasil tangkapan)

Image Hosted by ImageShack.us

(cuba carik mana ikannyer...)

Image Hosted by ImageShack.us
(ada nmpk mcm kebakaran x??)

Image Hosted by ImageShack.us
(dikala senja melabuhkan tirainya..erk!! betul ke ayat nie huhu)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


0 comments:

Post a Comment