Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Kemalasan apdet blog

sejak akhir2 nie kemalasan nak mengemaskini blog teramat lah malas(walau hakikatnyer mmg pemalas pun hahaha..).Mungkin juga aku bukannyer penulis yang baek utk meluahkan mahupun berkongsi dgn sape2 hehe..apapun aku tetap nak kongsi dgn kowang melalui gmbr bak kata org gmbr secara x lgsg dpt mtafsirkan luahan,mceriakn,mceritakan mahupun apa jua yang di pkirkan.....

Ini merupakan antara gambar yang semetinyer ada di handphone @ kamera aku huhu..

aksi² anak buah aku yang pantang ada kamera ....Layan kan ajer.....




2 comments:

bagusla, kecik2 lagi dah pandai posing.
besar sok jangan sengal mcm ieba sudah~ :p

 

wah3x..baek je taw mak menakan dia nie hehe

 

Post a Comment