Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Aktiviti ku yg baru berlalu

Perjalanan yang memenatkan lagi meletihkan serta menghiburkan..

- Jumaat ptg balik keje balik kg amik mom gerak ke JB smp dlm kul 12
- Sabtu gerak balik kg dlm 4.30 smp kg dlm kul 8.15
- Ahad balik Shah Alam dlm 3.30 nak elak jam punya pasal huhu beselah budak dah naek sekolah jln pasti sikit punya sesak huhuu...x bestnyer balik awal
- Isnin dlm 6.30 gerak ke Kuantan ada site kat area Kuantan
- Selasa masih di Kuantan hajat di hati nak gerak ptg ke Tganu tp ada site yg ditunda hurm..
- Rabu dr site Grand Continental pergi site Kompleks Petronas Kerteh pas2 terus ke Kelantan
- Khamis site Kota Darul Naim & Pasar Siti Khadijah dlm kul 1 gerak balik KL smp kul 8 lbh
- Jumaat masuk opis...huhuh..penuh dgn dokumen n kerja yg tertangguh..

~itulah serba sikit kerjaku yang menuntut aku bersabar dan layan kan apa yg ada~

p/s hajat dihati ptg td nak meneruskan perjalanan ke Ipoh tp keadaan kewangan yang x m'izinkan maka aku rela hati mjadi phuni rumah ku yang dah hmpr bp bulan aku x berada di kamar ku setiap hujung minggu..huhu...

Kenduri ...

Salam semua...

Tanggal 9/5/2009 bersamaan hari Sabtu rumah aku yang terletak di Teratak Bonda mengadakan kenduri ckit..hurm..aku pun x taw nak taep apa sbb aku mmg x geti nak bcerita mahupun mengolah dah sewaktu dengannyer, jadi layan jelah gmbr2 yang diambil sewak2 kenduri .....


~sekitar majlis (dah nak abih nie)~

~ayam masak kurma~

~ayam goreng dcecah dgn smbl belacan~

~kailan ikan masin~

~sambal udang petai~

~daging masak lomak cili padi~

~ulam-ulaman~

~Tukang cuci pingan yang berdedikasi :P~

Akhirnya aku kembali....

Alhamdullilah tanggal 25/5/2009 bersamaan hari Isnin lebih kurang 12.50 pesawat SV834 telah selamat mendarat di KLIA.Yup,akhirnya aku kembali ke tanah air
setelah dua minggu aku pergi merehatkan minda dan menenangkan jiwa (betul ke ayat aku ni gagal sungguh aku nie...huhu..) hurm...banyak yang ign di kongsikan tp ternyata aku bukan seorang penulis yang baik huhu.. tiada titik permulaan yang membolehkan jari ini menekan kibod utk menaep. Tp,bukan yang aku taep ini sebahagian dr permulaan ????? huhu...apapun janji blog aku telah selamat dikemaskini hehhe..

Apapun selamat cuti sekolah,selamat buat keje n selamat lah apa jua yang dilakukn...




p/s :- aku tetap rindukan percutian ini,yang pasti aku akan kembali lagi..InsyaAllah, dgn izinNya