Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Akhirnya aku kembali....

Alhamdullilah tanggal 25/5/2009 bersamaan hari Isnin lebih kurang 12.50 pesawat SV834 telah selamat mendarat di KLIA.Yup,akhirnya aku kembali ke tanah air
setelah dua minggu aku pergi merehatkan minda dan menenangkan jiwa (betul ke ayat aku ni gagal sungguh aku nie...huhu..) hurm...banyak yang ign di kongsikan tp ternyata aku bukan seorang penulis yang baik huhu.. tiada titik permulaan yang membolehkan jari ini menekan kibod utk menaep. Tp,bukan yang aku taep ini sebahagian dr permulaan ????? huhu...apapun janji blog aku telah selamat dikemaskini hehhe..

Apapun selamat cuti sekolah,selamat buat keje n selamat lah apa jua yang dilakukn...




p/s :- aku tetap rindukan percutian ini,yang pasti aku akan kembali lagi..InsyaAllah, dgn izinNya

2 comments:

oo pegi x cakap pong..
ko ade panggil nama akk kat sana x?....

 

erk hehe...bukan xnak bgtaw tp ntah ler..semua sy doakan utk rakan KMC yg sy taw jelah..

 

Post a Comment