Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Luahan di hujung minggu yang lalu siri 2

jiwa kacau siri ke 2??

wah dasat jiwa kaco sudah jadi siri ini sudah membahayakan kesihatan minda hurm..tp itulah kenyataan yang perlu dihadapi oleh aku tika ini.minda ku adakalanya x dpt mentafsirkan segalanyer...bukan ke perbuatan tu di terjemahkan dari minda kita??? hurm..aku kurang arif tentang perjalanan sistem badan manusia mungkin aku patut lebih baca mengenali tubuh badan sendri dan cara pengoperasian dia...

Kali ni aku nak bawak kowang satu lagi mslh hurmm..masalah lagi owner blog ni memang bermasalah ker???? hurm...lebih kurang bermasalah jugak lah...ok! teruskan ke pertnyaan yang asal..pernah kah anda berada di situasi serba salah..xtaw mana yang perlu anda lakukan sedangkan kedua2nya org yang disayangi..kat bawah ni mungkin antara pilihan jawapan yang bermaen di kepala hotak aku mungkin kowang juga ada ys sependapat dengan aku:-

a) mendengar kedua2 belah pihak dan buat kptsn
b) membuat tuduhan melulu
c) dengar sebelah pihak kemudian menuduh pihak sebaliknya
begitu jugak sebalik (bhs laen talam dua muka)
d) lari dari masalah
e) dengar pendapat orang laen (cth mcm skang nie tls kat blog hehe)

Amamcam ada dapat gambaran tentang jawapan kowang semua.. pastikan situasi tegang yang anda alami diumpamakan "dtelan mati mak diluah mati bapak".kalo terus leh putus sedara maw pun dgelar derhaka...amacamada berani sahut "kes"??


oklah aku tgl kowang dgn persoalan lagi hehhe...apapun selamat sejahter bt semua dah semoga semuanya tabah menghadapi transformsi hidup.apapapun adios..amigos..chowsss

Luahan di hujung minggu yang lalu

Pernahkah anda meminati orang? soalan cepu mas utk kowang semua hurm.. salah ke kita meminati orang itu dlm diam? mungkin jadikan ia sumber inspirasi?? hurmm...salah ke kita sekadar meminati tanpa ada sebab menyebab yang laen? hurmm..salahkah jugak seorang lelaki dan perempuan menjadi shbt dan pendengar yang terbaik tapi masih taw batas2 pergaulan apatah lagi yang di kawan suami orang mahupun isteri orang...hurm..aku taw misti kowang pelik dgn entri aku yang agak pelik dari kebiasaan.. benda ni dah lama dah bermain di kepala hotak aku.aku pun taw tiada istilah sahabat baik antara lelaki dengan perempuan tp ntah aku pun xtaw apa yang aku carik kan. mungkin jawapan pada segala persoalan di atas.. hurm...aku harap kowang sudi bg pendapat mau pun jawapan bagi segala persoalan...skang nie aku masih berada dalam situasi yang agak tegang masih berperang dgn diri sendri..masih mencari dan terus mencari akan diri sendiri..mungkin jawapan segalanya sudah berada di diriku tp mgkn aku x jumpa akan jawapan itu kerana aku terlalu memikir perkara yang rumit. hurm..aku pelik gak kadang2 sedangkan aku adalah seorang yang x suka pk masalah.penah orang menanyakan aku soklan cepu emas ko nie x pernah ada masalah ker?? hurmm..pelik bin ajaibkan..itu mungkin sesuai pada satu tika dulu waktu zaman atlit aku waktu zaman kedegilan+kegilaan dan
sewaktu dengannyer tp kalo waktu skang kalo ada org tanya soklan itu pada aku misti aku akan kata sengal apa bukan senang ke orang nak tengok aku ada masalah ke tak .adeh!! tp itu mungkin org yang rapat dengan aku jelah kot hehe..kalo orang yang x kenal dengan aku misti kompius kot dengan identiti aku sama ada hepi ke x sama je haha...

hurm kowang x rasa pelik ke entri aku kali ni agak panjang n merapu macam karangan pun iyer jugak aku rasa. entah mlm nie aku rasa nak taep segala yang tersirat maupun tersurat sbb perit jugak jd seorang yang pendam perasaan nie.hurm...dan bertmbh perit bila seorang yang x penah marah jadi seorang yang pemarah huhu..angin timur laut barat daya jawabnyer..

oklah aku rasa cukup takat nie walau aku taw banyak benda ingin aku cerita tp aku tetap bukan penulis yang baek..huhu..aku taw ramai gak yang baca nie agak pening lalat maw pun miung kepalanya.ayat yang senada takde intonasi hny titik utk kowang amik nafas kang semput susah pulak aku n xde plak orang nak komen kat entri nie hehhe..apapun adios..

p/s jiwa kaco,otak serabai nasik baik keja x terabai huhu...

Mari menyelesaikan hutang


5 Fakta mengenai pemberi award (kak pu3):-
(huhu soklan yang sungguh mencabar nie)

1. seorang perempuan
2. masih bujang
3. seorang tukang kira² yang amat berdedikasi dan berwibawa
4. berasal dr Segamat, Johor (eh ye ke adeh!! tber2 mcm kompius aiyak!!)
5. seorang yang teramatlah kerek kalo sape yg x kenal hahaa...

10 fakta diri sendiri:-
(awat byk sangat adeh!!!)

- seorang budak yang teramat nakal
- penah bercita² menjadi askar sepenuh tp apakan daya dapat jadi askar simpanan je hahah tp kira oklah kan tercapai gak hahaha...
-seorang yang suka menyakat orang
-seorang yang amatlah kerek,sombong,degil

-pembawa motor yang tegar walau pun dah bapa kali tergolek huhuh...
- suka warna biru tp bkn penyokong yang tegar buat chelsea

-seorang yang minat pada sukan tp terpaksa kurangkan kerana tiada kelapangan masa
-suka pada no 8 (no yang unik hehe..)
-suka bercakap dengan laju dan tnp henti hehe..
-yang terakhir suka tengok laut...(amat mendamaikan)


yahuuu!!!...dah abeh baru nak taep lagi byk td hahaa...

10 penerima award:-

disebabkan hari ini hari yang buatkan aku rasa nak nanges maka aku buka pada sesapa jua yang ingin melakukannyer...


TAG KE 2



1. Nama timangan anda :-
~ adik (family), ieba (rakan2 dunia maya dan BS),jaba(nama yang selalu dipanggil),jebat(rakan² sepejuangan di PJB dan PPD)

2. Anda seorang yang :-
~ teramatlah nakal dan degil tp baek hati..boleh g2???

3. Insan teristimewa :-
~ semua yang disayangi terutama keluarga

4. Lagu kesukaan :-
~tengah gian mendengar lagu Hey Ladies - Rossa (adeh!! dr pagi lagu ni je yg berputar)

5. Makanan kegemaran :-
~ makanan yang pedas apapun sambal ikan bilis forever hehhe..

6. Kerja yang membuatkan anda stress :-
~bila nak balik baru bg keje pastu nak secepat mungkin huhu..rasa nak hempuk orang pun ada gak

7. Warna kegemaran :-
~Biru, Hitam & Putih

8. Benda yang ada dalam beg :-
~aiyak x pakai beg daaa..

9. Kali terakhir anda menangis :-
~hurm..dalam bulan 6 kot (benda yang buatkan aku susah nak maafkan dr sdri huhu..)

10. Tag untuk rakan²
~jawapan sama seperti tag sebelum ni sapa yang suka siler lah buat dengan jaya nyer ok...


yahuuu!!..abes daaa....

suker..suker...