Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Luahan di hujung minggu yang lalu siri 2

jiwa kacau siri ke 2??

wah dasat jiwa kaco sudah jadi siri ini sudah membahayakan kesihatan minda hurm..tp itulah kenyataan yang perlu dihadapi oleh aku tika ini.minda ku adakalanya x dpt mentafsirkan segalanyer...bukan ke perbuatan tu di terjemahkan dari minda kita??? hurm..aku kurang arif tentang perjalanan sistem badan manusia mungkin aku patut lebih baca mengenali tubuh badan sendri dan cara pengoperasian dia...

Kali ni aku nak bawak kowang satu lagi mslh hurmm..masalah lagi owner blog ni memang bermasalah ker???? hurm...lebih kurang bermasalah jugak lah...ok! teruskan ke pertnyaan yang asal..pernah kah anda berada di situasi serba salah..xtaw mana yang perlu anda lakukan sedangkan kedua2nya org yang disayangi..kat bawah ni mungkin antara pilihan jawapan yang bermaen di kepala hotak aku mungkin kowang juga ada ys sependapat dengan aku:-

a) mendengar kedua2 belah pihak dan buat kptsn
b) membuat tuduhan melulu
c) dengar sebelah pihak kemudian menuduh pihak sebaliknya
begitu jugak sebalik (bhs laen talam dua muka)
d) lari dari masalah
e) dengar pendapat orang laen (cth mcm skang nie tls kat blog hehe)

Amamcam ada dapat gambaran tentang jawapan kowang semua.. pastikan situasi tegang yang anda alami diumpamakan "dtelan mati mak diluah mati bapak".kalo terus leh putus sedara maw pun dgelar derhaka...amacamada berani sahut "kes"??


oklah aku tgl kowang dgn persoalan lagi hehhe...apapun selamat sejahter bt semua dah semoga semuanya tabah menghadapi transformsi hidup.apapapun adios..amigos..chowsss

0 comments:

Post a Comment