Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Luahan di hujung minggu yang lalu

Pernahkah anda meminati orang? soalan cepu mas utk kowang semua hurm.. salah ke kita meminati orang itu dlm diam? mungkin jadikan ia sumber inspirasi?? hurmm...salah ke kita sekadar meminati tanpa ada sebab menyebab yang laen? hurmm..salahkah jugak seorang lelaki dan perempuan menjadi shbt dan pendengar yang terbaik tapi masih taw batas2 pergaulan apatah lagi yang di kawan suami orang mahupun isteri orang...hurm..aku taw misti kowang pelik dgn entri aku yang agak pelik dari kebiasaan.. benda ni dah lama dah bermain di kepala hotak aku.aku pun taw tiada istilah sahabat baik antara lelaki dengan perempuan tp ntah aku pun xtaw apa yang aku carik kan. mungkin jawapan pada segala persoalan di atas.. hurm...aku harap kowang sudi bg pendapat mau pun jawapan bagi segala persoalan...skang nie aku masih berada dalam situasi yang agak tegang masih berperang dgn diri sendri..masih mencari dan terus mencari akan diri sendiri..mungkin jawapan segalanya sudah berada di diriku tp mgkn aku x jumpa akan jawapan itu kerana aku terlalu memikir perkara yang rumit. hurm..aku pelik gak kadang2 sedangkan aku adalah seorang yang x suka pk masalah.penah orang menanyakan aku soklan cepu emas ko nie x pernah ada masalah ker?? hurmm..pelik bin ajaibkan..itu mungkin sesuai pada satu tika dulu waktu zaman atlit aku waktu zaman kedegilan+kegilaan dan
sewaktu dengannyer tp kalo waktu skang kalo ada org tanya soklan itu pada aku misti aku akan kata sengal apa bukan senang ke orang nak tengok aku ada masalah ke tak .adeh!! tp itu mungkin org yang rapat dengan aku jelah kot hehe..kalo orang yang x kenal dengan aku misti kompius kot dengan identiti aku sama ada hepi ke x sama je haha...

hurm kowang x rasa pelik ke entri aku kali ni agak panjang n merapu macam karangan pun iyer jugak aku rasa. entah mlm nie aku rasa nak taep segala yang tersirat maupun tersurat sbb perit jugak jd seorang yang pendam perasaan nie.hurm...dan bertmbh perit bila seorang yang x penah marah jadi seorang yang pemarah huhu..angin timur laut barat daya jawabnyer..

oklah aku rasa cukup takat nie walau aku taw banyak benda ingin aku cerita tp aku tetap bukan penulis yang baek..huhu..aku taw ramai gak yang baca nie agak pening lalat maw pun miung kepalanya.ayat yang senada takde intonasi hny titik utk kowang amik nafas kang semput susah pulak aku n xde plak orang nak komen kat entri nie hehhe..apapun adios..

p/s jiwa kaco,otak serabai nasik baik keja x terabai huhu...

0 comments:

Post a Comment