Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Mari menyelesaikan hutang


5 Fakta mengenai pemberi award (kak pu3):-
(huhu soklan yang sungguh mencabar nie)

1. seorang perempuan
2. masih bujang
3. seorang tukang kira² yang amat berdedikasi dan berwibawa
4. berasal dr Segamat, Johor (eh ye ke adeh!! tber2 mcm kompius aiyak!!)
5. seorang yang teramatlah kerek kalo sape yg x kenal hahaa...

10 fakta diri sendiri:-
(awat byk sangat adeh!!!)

- seorang budak yang teramat nakal
- penah bercita² menjadi askar sepenuh tp apakan daya dapat jadi askar simpanan je hahah tp kira oklah kan tercapai gak hahaha...
-seorang yang suka menyakat orang
-seorang yang amatlah kerek,sombong,degil

-pembawa motor yang tegar walau pun dah bapa kali tergolek huhuh...
- suka warna biru tp bkn penyokong yang tegar buat chelsea

-seorang yang minat pada sukan tp terpaksa kurangkan kerana tiada kelapangan masa
-suka pada no 8 (no yang unik hehe..)
-suka bercakap dengan laju dan tnp henti hehe..
-yang terakhir suka tengok laut...(amat mendamaikan)


yahuuu!!!...dah abeh baru nak taep lagi byk td hahaa...

10 penerima award:-

disebabkan hari ini hari yang buatkan aku rasa nak nanges maka aku buka pada sesapa jua yang ingin melakukannyer...


TAG KE 2



1. Nama timangan anda :-
~ adik (family), ieba (rakan2 dunia maya dan BS),jaba(nama yang selalu dipanggil),jebat(rakan² sepejuangan di PJB dan PPD)

2. Anda seorang yang :-
~ teramatlah nakal dan degil tp baek hati..boleh g2???

3. Insan teristimewa :-
~ semua yang disayangi terutama keluarga

4. Lagu kesukaan :-
~tengah gian mendengar lagu Hey Ladies - Rossa (adeh!! dr pagi lagu ni je yg berputar)

5. Makanan kegemaran :-
~ makanan yang pedas apapun sambal ikan bilis forever hehhe..

6. Kerja yang membuatkan anda stress :-
~bila nak balik baru bg keje pastu nak secepat mungkin huhu..rasa nak hempuk orang pun ada gak

7. Warna kegemaran :-
~Biru, Hitam & Putih

8. Benda yang ada dalam beg :-
~aiyak x pakai beg daaa..

9. Kali terakhir anda menangis :-
~hurm..dalam bulan 6 kot (benda yang buatkan aku susah nak maafkan dr sdri huhu..)

10. Tag untuk rakan²
~jawapan sama seperti tag sebelum ni sapa yang suka siler lah buat dengan jaya nyer ok...


yahuuu!!..abes daaa....

suker..suker...



0 comments:

Post a Comment