Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Kerja...kerja..kerja..

Salam semua..


Sekejap je kter dah berpuasa 7 hari hurm..mcm x cayer masa berlalu begitu pantas. Keje yang aku tanggung makin lama makin meningkat apapun aku bersyukur masih mempunyai keje tika ini dan masih mampu memikul tanggungjawab yang diberi.Walaupun kadang2 aku rasa aku x mampu utk melaluinyer. Hurmm...aku pun x taw apa yang hendak aku taipkan cuma tika nie aku rasa byk sgt benda yang perlu aku lakukan dan tempuhi dgn penuh kesabaran dan ketabahan..

oklah,selamat berbuker semua....

Rindukan mu

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak

Salam hari Khamis buat semua..Tinggal beberapa hari lagi kita semua akan menymbt bulan Ramadhan bulan yang mulia. Di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat berpuasa semoga kita sama-sama dapat pertingkatkan lagi akaun2 utk di "sana" nanti....

Okies, sebenarnyer aku masih dlm mood kesibukan yang agak kritikal x lah beberapa kritikal tapi leh tahap sibuknyer smp rasa rumah tu dah jadi hotel plak huhu..ye arr balik utk tdo,mandi dan sewaktu dengannyer kemudian pg keje balik...Dugaan di bulan Ramadhan yang bakal tiba nie..Apapun aku hepi gak ye arr dah nak dekat 4 bulan x de projek huhu busan sungguh duduk di opis x buat keje. ni skali datang pukal terus huhu...

Hurm..apalagi ek nak cter..rasa mlm td mcm bkoyan2 nak taep tp bila bgn pg nie xtaw plak nak taep adeh!! mmg sengal gasenyer. Oh ya! mlm td malam yang amat mengong aku nyaris menyembah bumi bersama MAY aku huhu..mlm td lampu jalan kat Sek 8 padam, aku nie yang mempunyai pandangan mata yang x berapa tajam dan tidak dpt m'anggarkan keadaan objek beberapa tepat mybbkan aku menekan brek secara mengejut huhu..rupanya hanya ilusi xde sbrg objek pun yang mhalang lalulintas ku..huhu...Alhamdullilah xde sebarang keadaan yang tidak di igni..

Oklah aku rasa takat nie je merapu aku kali nie..apapun Selamat berpuasa dan mohon maaf atas segalanya semoga mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini


Adios.... Amigos..... Chowsss

Muka Sengal

hahhaha..ini lah muka sengal sowang hamba Allah yang melihat menu terhidang di depannyer adalah berunsurkan doyan...maaf gmbr kureng kualiti maklumlah ambil tnp keizinannyer..hehhe...

p/s buat tuan empunyer gambo jgn marah arrr......

hari ini hari isnin

Salam semua...mcm pelik bila apdet blog pagi2 nie huhu..ajernyer sengal..hehhe..tp hakikatnyer memang tgh sengal pun..huhu badan teramat letih rasa macam nak demam pun yer gak adeh apa kes daa..hurm..sebenarnyer xtaw nak taep pape pun..apapun tq utk "org jauh" yang sudi berkampung di rumah "tinggi" saya..dismpg kelewatan selama 1jam setengah mengambil nyer..huhu..mohon maaf sekali lagi..(gler rasa bersalahnyer adeh!!!), maaf jua di atas keadaan rumah tinggi yang sangat tidak memuaskan hehe..layan kan jelah ek...maaf jua atas kelupaan belanja ABC mungkin suruh datang lagi kot :p..hurm..apapun terima kasih jua bt rakan BS yang sudi datang ke PKNS mohon maaf kelewatan sy huhuhu....(berlaku kesilapan teknikal daaa....).Tber2 macam pelik plak awat aku x nyatakan nama dowang ek!! adeh!! sungguh sengal skali arinie..oklah maw lelapkan waalupun taw keje teramat menimbun ......buat rakan2 sekerja ku..oit!!! apahal kowang buat cuti berjemaah x sian kat aku ke duk sowang2 nie adeh....

oklah sampai disini lagi apapun selamat menyambut kedatangan Ogos....(hurm sambut ke??)

p/s : jiwa masih serabut otak gila kosong apa kess...