Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

hari ini hari isnin

Salam semua...mcm pelik bila apdet blog pagi2 nie huhu..ajernyer sengal..hehhe..tp hakikatnyer memang tgh sengal pun..huhu badan teramat letih rasa macam nak demam pun yer gak adeh apa kes daa..hurm..sebenarnyer xtaw nak taep pape pun..apapun tq utk "org jauh" yang sudi berkampung di rumah "tinggi" saya..dismpg kelewatan selama 1jam setengah mengambil nyer..huhu..mohon maaf sekali lagi..(gler rasa bersalahnyer adeh!!!), maaf jua di atas keadaan rumah tinggi yang sangat tidak memuaskan hehe..layan kan jelah ek...maaf jua atas kelupaan belanja ABC mungkin suruh datang lagi kot :p..hurm..apapun terima kasih jua bt rakan BS yang sudi datang ke PKNS mohon maaf kelewatan sy huhuhu....(berlaku kesilapan teknikal daaa....).Tber2 macam pelik plak awat aku x nyatakan nama dowang ek!! adeh!! sungguh sengal skali arinie..oklah maw lelapkan waalupun taw keje teramat menimbun ......buat rakan2 sekerja ku..oit!!! apahal kowang buat cuti berjemaah x sian kat aku ke duk sowang2 nie adeh....

oklah sampai disini lagi apapun selamat menyambut kedatangan Ogos....(hurm sambut ke??)

p/s : jiwa masih serabut otak gila kosong apa kess...

0 comments:

Post a Comment