Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak

Salam hari Khamis buat semua..Tinggal beberapa hari lagi kita semua akan menymbt bulan Ramadhan bulan yang mulia. Di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat berpuasa semoga kita sama-sama dapat pertingkatkan lagi akaun2 utk di "sana" nanti....

Okies, sebenarnyer aku masih dlm mood kesibukan yang agak kritikal x lah beberapa kritikal tapi leh tahap sibuknyer smp rasa rumah tu dah jadi hotel plak huhu..ye arr balik utk tdo,mandi dan sewaktu dengannyer kemudian pg keje balik...Dugaan di bulan Ramadhan yang bakal tiba nie..Apapun aku hepi gak ye arr dah nak dekat 4 bulan x de projek huhu busan sungguh duduk di opis x buat keje. ni skali datang pukal terus huhu...

Hurm..apalagi ek nak cter..rasa mlm td mcm bkoyan2 nak taep tp bila bgn pg nie xtaw plak nak taep adeh!! mmg sengal gasenyer. Oh ya! mlm td malam yang amat mengong aku nyaris menyembah bumi bersama MAY aku huhu..mlm td lampu jalan kat Sek 8 padam, aku nie yang mempunyai pandangan mata yang x berapa tajam dan tidak dpt m'anggarkan keadaan objek beberapa tepat mybbkan aku menekan brek secara mengejut huhu..rupanya hanya ilusi xde sbrg objek pun yang mhalang lalulintas ku..huhu...Alhamdullilah xde sebarang keadaan yang tidak di igni..

Oklah aku rasa takat nie je merapu aku kali nie..apapun Selamat berpuasa dan mohon maaf atas segalanya semoga mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini


Adios.... Amigos..... Chowsss

0 comments:

Post a Comment