Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Mood Merundum.....

Salam aidilfitri buat semua

hari raya hari yang mulia dan hari yang penuh bermakna bagi semua x kira apa jua bangsa dan agama..tp hari raya kali ini aku terasa kehilangan dan merindui seseorang insan yang aku sayangi.aku rindukan gurauan dia aku rindukan suaranya aku rindukan segala-galanya..Yup puasa dan raya tahun ini amat berbeza dari tahun seblmnya..mgkn diri ini semakin meningkat dewasa @ kerinduan ini mgatasi segala-galanyer..

Buat insan yang ku sayangi...

Sesungguhnya aku rindukan diri mu yang sebenarnya.aku rindukan gurauanmu,senyuman mu dan segala-galanya tentang kamu.kembalikan lah dirimu yang sebenarnya.jauhilah dari segala sikap yang memakan diri sendiri..sesungguhnya aku betul-betul merinduimu...



:- mood amat kritikal sentiasa menyibukan diri bagi mhalang kerinduan ini bertandang dalam diri ini......

2 comments:

ieba!
ada wendukan saya tak? huhuhu..
sabar ehh. saya rasa saya taw even saya tak taw :D

 

Post a Comment