Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Hari Ketenakan Otak

hari yang penuh sengal..argh!! gler kentang sungguh..aku lupa password blog, aku lupa pwd email..apa lah yg aku pk agaknyer..uhuh..mmg mgalami situasi yg agak kronik sungguh di kala ini..apapun Salam Maal Hijrah buat semua semoga kter dpt satu suasana yg baru, dapat hijrah ke arah yang lebih postif dan semoga tahun baru ini akan mendapat lebih kebahagian, ketenangan dan sebagainya..

Apa azam tahun baru?? hurm..azam tahun baru aku kali ni

1) Nak beli rumah
2) Nak berubah ke arah berpikiran +ve
3) nak beli eos 1000d tp kalo ada nak hadiahkan pun boleh :P
4) nak broadband
5) nak kurangkan jadi seorang yg gler keje
6) nak beli headphone yg baru ( ada saper nak hadiahkan ker haha :p)
7) nak kurangkan sikap panas baran


Oh ya!! aku terlupa plak tahun nie genap umur aku 27 thn haha..satu umur yang agak x berapa nak tua ahaks!! tp perangai masih kebudak-budakan aisyh!! kena ubah nie hehe..apapun terima kasih pada semua yg sudi m'igti hari kelahiran ku semoga meningkatnya umur ku lagi sthn menambahkan lagi ilmu didada..<--- ayat x bleh blah...

Hurm..apa lagi aku nak kongsi ek..hajat hati maw buat karangan arini sempena pagi td aku klupaan yg agak kronik dan yg sewaktu dengannyer.Apa ek!! oh ok! Tahniah kepada pasukan Malaysia kerana telah berjaya memiliki emas utk SUkan sEA di LAOS semoga ia menjadi titik permulaan kembalinya zaman kegemilangan bola sepak Malaysia bukan asyik membanggakan liga-liga omputeh (termasuk aku ...MU aku kalah aisyh..) Tber-tber terigt zaman main bola sepak kotak amat nostalgik huhu..Yup,waktu tu aku amat suka dgn team Sarawak dan Pahang boleh dikatakan amat terer dgn mengingati pemain2 tersebut (cnth yg tidak bagus sungguh kot igt nama Allah bgs gak adeh!!). Aku ikuti siaran bola sepak melalui internet. waktu yg amat seksa opis mengalami over voltage firewall jahanam network hancus.swtich 4 biji hancus..perkara yang paling memberi tekanan pada IT man aku huhu..demi bola sepak akhirnya network opis dpt beroperasi semula...TQ din.


Apa lagi ek!! gler kentang aku menaip arini..argh!! kepala gler2 sakit rasa maw hantuk ke dinding aisyh...


BERSAMBUNG.......

2 comments:

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 25th February 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

 

Post a Comment