Aku dan Diriku!!!!!

Kini aku dan lagu menjadi aku dan diriku........

Hujung tahun daa..


Salam semua dan salam Aidiladha buat semua..fuih!! lama gler x apdet blog kesibukkan a.k.a kemalasan yg agak kritikal hehe....

Sekejap je dah sampai hujung tahun mcm x percaya pulak ...huhuhu....dlm 26 hari lagi kita dah sambut tahun baru . Aku rasa mcm semalam baru aku mula mengenal dunia...skali aku dah lupa daa aku nak taep apa adeh...malam tadi mcm byk benda aku nak taip ..ternyata aku mmg bukan seorang penulis blog yang tegar haahaha...

Tanggal 27/11/09 seorang kawan a.k.a akk angkt ku secara rasminya telah menjadi isteri kepada En Md Nizam.. Tahniah kak semoga kekal hingga akhir hayat..gmbr bawah ini sekitar majlis 28/11 di dewan org ramai Batu Kikir.





Apapun jaga diri dan semoga sentiasa bersabar dan tabah dlm mhadapi dugaan hidup ini....

1 comments:

Post a Comment